inside all of us is a wild thing

Ni missade väl inte julkalendern idag? :) Tyckte den var supermysig och ska absolut följa den! ♥
Om ni inte såg den så går den i repris klockan kvart i 7 på Barnkanalen :)
Har ändrat lite saker på min design om ni inte märkt det :) Typ snön som faller ner och pilen som är rosa ♥


Idag på hemkunskapen gjorde vi en jättegod jordgubbskräm som var jättegod och det gick väldigt snabbt att göra! Så skulle jag göra den när jag kom hem men vi hade inget potatismjöl :(
Nu ska jag plugga spanska för det är prov imon!
Hittade ett spel till denna julkalendern innan och det var kul ;)
Klicka HÄR för att komma till spelet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Cool Transparent Pink Pointer