you can't make up your mind please don't waste my time

Hellu! :)
Har inte gjort nånting idag förrutom att kollat på Pelle Svanslös och den stora skattjakten och nu kollar jag på Never Say Never för femhundraelfte gången men har man inget liv så har man inte. Jag är sugen på varmt äppel.
igår var jag också sugen på det och då tog jag och rev ett äppel och värmde det i micron och det blev jättegott! haha, är sugen på det nu men det tog så lång tid att göra och jag orkar inte resa mig från soffan :/ Jag har lite ont i huvudet men det går nog över snart hoppas jag.
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och kanske chatta lite med min dator. ♥ Nu när vi är ihop och allt (; haha.
C U! ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

HHAHAHAHAHHAHAHHAHA

2011-12-15 @ 22:08:31
URL: http://tildassjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Cool Transparent Pink Pointer