give me everything

Hej, sitter och pluggar kemi och biologi. Men jag vet inte om biologin ska vara skriftlig imon??? :(
Men vi har typ inte ens jobbat om det o så ska vi ha prov???? Noway. Så fick vi den igår och jag har typ inte ens läst och jag fattar ingenting. Tror hon bara skojjade.
Nu är det bara 15 dagar kvar till första december. Och då börjar julkalendern tjuvarnas jul ♥
SVT:s julkalender 2011 heter Tjuvarnas jul och är en julsaga i Charles Dickens anda. Historien utspelar sig i Stockholm, i det förra seklet, där julen står för dörren. Stadens barn längtar efter julklappar, det stora varuhuset längtar efter att tjäna pengar - och stans tjuvliga längtar efter att stjäla!

Tror ni den kommer vara bra? :)

Det jag längtar mest till är chokladkalendern ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

chokladkalendern är det bästa med julkalendern även om den egentligen inte har ngt att göra med den<3

2011-11-15 @ 20:41:38
URL: http://tildassjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Cool Transparent Pink Pointer