GÄSTBLOGGNING

Tjenixen Beccas alla läsare!
Eftersom att Becca och jag har våra bloggar på samma konto så tänkte jag att let's gästblogga!
Jag och Becca och resten av Moheda IF typ ska snart vara nere på mohedas lilla bio och kolla på film! Mysmys+ att alla får gratis popcorn :D Typ därför jag kommer.. haha!
Nu ska jag säga 15 faktor om Becca!
1. Hon ÄÄÄÄÄÄGER på fotboll!
2. Hon är världens bästa person som verkligen ställer upp! :D
3. Hon är jääääääätte flummig, och jätterolig :D
4. Hon älskar Eric Saade, Ulrik Munther och Justin Bieber!
5. Hon har världens mysigaste rum och världens största säng!
6. En av hennes kuddar är ingen kudde, för det är en tegelsten. För något år sen när den va helt ny så när man sådär "ramlade" p den så gjorde det typ ont.
7. Hon vann på konditionstestet, hon sprang på typ 10.36 eller når, HELA ELDJURSPÅRET :o
8. Becca har typ drömhåret
9. Becca har typ drömtänderna
10. Becca är en drömmänniska, hela hon är perfect
11. Hennes hela namn är Rebecca Nathalie Franzén
12. Varje dag har vi random konversationer på fejjan
13. Hon har alltid megafina kläder
14. Hon sitter jämte mej på alla Evas lektioner
15. Hon är bäst!
snygga oss i somras!
/ EBBA

Kommentarer
Postat av: Tilda

becca är helt undebar!

2011-10-21 @ 21:21:20
URL: http://tildassjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Cool Transparent Pink Pointer