Catch The Day, Make It Stay, Never Let It Go Away

Ciao!
Ska till simhallen idag med Hannis :) Najzii! Det var rätt längesen jag var där så det kommer bli kul :)
Igårkväll satt jag och spelade sims och så hade jag kommit jättelångt så hade mamman fått tvillingar och när jag skulle stänga av datan stängdes den av av sig själv så ingenting sparades :(((((( Så då fick jag sätta på datan igen och spela allt som inte sparades för annars kunde jag inte sova. Så jag la mig vid halv 2. Känns som jag gjort det alla de senaste dagarna. Nu ska jag klä på mig och packa badväskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Cool Transparent Pink Pointer