Dream As If You'll Live Forever, Live As If You'll Die Today

Hej! :)
Bloggade inte på hela dagen igår :/ Var inte ens inne på facebook! :o Jag satt och spelade sims istället. Idag har vi en jobbig gympalektion. Vi hade styrka! :( Jag har jätteont i mina armar och kommer få världens träningsvärk.
Idag är det fredag ♥ Fredag den 13! Fast jag har inte haft nån otur. Förrutom styrketräningen då, hehe.
Måste hitta en deckar bok som vi skulle ha till Svenskan.
Någon som vet en bra deckare?

Lips_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: anmäl dig till senaste omgången av dagens blogg istället!

2012-01-13 @ 17:21:25
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Cool Transparent Pink Pointer