The First Time I Met U I Didnt Think I Would Fall in Luv with You,but I Did

Hallå! :)
Hanna stack hem nyss och nu sitter jag här helt alone och väntar på att maten ska bli klar :) Jag borde egentligen öva lite på hemkunskapen eller spanskaprovet men orkar verkligen inte. Ska stanna kvar i skolan på onsdag för då kan man göra lite läxor där och så får man gratis fika! Imon ska jag in en liten runda till stan och köpa lite julklappar :).
Dagens Skämt:
- I går vann jag fyra hundra meter häck.- Jaså, var ska du plantera den då?

Får man ta med hunden på flyget?
- Tyvärr det är tax-free.
- Du är så hjulbent, att en gris kan springa mellan benen på dig.
- Ja, men spring då.

- Kan du låna mig en hundralapp tills du får den igen?

- Folk skämtar om min vikt.- Äh, upp med hakorna.

Tumblr_lspqywuodb1qlegg1o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tack :D



p.s jag fattar inte hjulbentsaken... :(

2011-11-28 @ 20:53:28
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shuue! Allt bra med dig? :)

Hoppas du får en bra dag!

2011-11-29 @ 12:03:26
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Cool Transparent Pink Pointer