i.f.y.o.u.w.a.s.t.e.d.y.o.u.r.t.i.m.e.r.e.a.d.i.n.g.t.h.i.s.y.o.u.a.r.e.a.w.e.s.o.m.e

Heej! :)
Såg Jag saknar dig, Jag saknar dig igår och satt och grät hela filmen :( Den var verkligen sorglig!
Imon blir det kyrkan och efter ska jag nog inte göra så mycket :)

Dagens Skämt:
På zoo:
- Titta mamma, den där apan ser ut som faster Rut.
- Fy, så säger man inte.
- Men apan förstår väl inte vad jag säger?

Adam och Eva:
- Adam, älskar du mig?
- Javisst, vem annars?

Vattnet är mycket viktigt. Om det inte fanns vatten skulle ingen lära sig simma och alla skulle drunkna.

Fröken till Malin:
- Kan du säga tio djur som bor på Grönland?
- Nio isbjörnar och en valross.

- Hovmästaren! ska vi sitta här tills vi svälter ihjäl??
- Det går tyvärr inte. Vi stänger klockan 22.00

- Olle, kan du nämna en stad i Italien?
- Gärna fröken, vilken?

- Vet du vilka jag såg idag?
- Nej.
- Alla jag tittade på.

- Vad sa Ellen när du friade till henne?
- Att hon skulle fråga sin man först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Cool Transparent Pink Pointer