Ju Mer Dom Spottar På Mig, Desto Snabbare Kommer Jag Blomma

Heej! :)
Har inte gjort så mycket på senaste tiden. Nu pluggar jag till hemkunskapsprovet och senare blir det engelska och kemi. Ni som vill kan ju följa mig på Twitter :) @RebeccaFranzn
Byee! ♥
P.s http://www.picnik.com/ ska stängas så nu får alla använda alla premium-saker!
Håller på att göra om alla mina bilder. hehe, älskar den sidan ♥ För er som inte vet så är det en sida där man kan göra om sina bilder :) Man kan också göra alla hjärtans dag kort, mor/farsdagskort, födelsedagskort m.m så är det bara att skriva ut det sen. Man kan också göra kollage!
2 bilder jag redigerat i Picnik:
Man kan också göra om bilder på sig själv, typ såhär.. (;
HAHAHA, snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Cool Transparent Pink Pointer